حمایت از ۷۵۰ واحد فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری

رئیس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به فعالیت این پارک از سال ۱۳۸۴ گفت : طی این مدت حمایت از ۷۵۰ واحد فناور و دانش بنیان را برعهده داشته‌ایم.

آزادی رئیس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت : در حاضر ۳۲۰ واحد فناور و دانش بنیان تحت حمایت پارک قرار دارند.

وی از جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد جهادی یاد کرد و افزود: در جهاد دانشگاهی نمی‌توان راه رفت، بلکه باید دوید و ما با همین روند در جهاد دانشگاهی کرمانشاه فعالیت می‌کنیم.

آزادی گفت: بسیاری شرکت‌ها و واحد‌های تحت حمایت پارک در حال حاضر در سطح ملی و حتی فراملی فعالیت دارند که نشان از ظرفیت علمی خوب شرکت‌های استان دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما در جهاددانشگاهی توسعه زیست بوم فناوری استان و اثرگذاری آن بر زیست بوم فناوری و نوآوری کشور است.

 وی یکی از رسالت‌های مهم جهاددانشگاهی را حمایت از واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان عنوان و تصریح کرد: در همین راستا همواره بسترسازی برای افزایش فعالیت این واحد‌ها و شرکت‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم و با همین رویکرد بزرگترین برج فناوری کشور را در کرمانشاه افتتاح کردیم.

وی افزود: این برج ظرفیت استقرار ۱۱۰ واحد را دارد و تصور ما این بود افتتاح آن نیاز ما را تا چندسال در بحث استقرار شرکت‌ها مرتفع کند، اما با توجه به ظرفیت بالای استان در بحث شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور به نظر می‌رسد سال آینده در این زمینه دچار چالش شویم و حتی معتقدیم افتتاح برج دوم هم نتواند نیاز‌های ما مرتفع کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.