دبیر شهر جهانی منبت:

سند چشم انداز ۵ ساله دبیرخانه شهر جهانی منبت تدوین می‌شود

شاکر گفت: تلاش داریم با برنامه ریزی منسجم، سند چشم انداز ۵ ساله دبیرخانه شهر جهانی منبت تدوین شود تا بتوان به اهداف کلان دبیرخانه رسید.

مهدی شاکر دبیر شهر جهانی منبت با بیان عملکرد دبیرخانه شهر جهانی منبت در دوره مسئولیت خود اظهار کرد: دبیرخانه شهر جهانی منبت متولی معرفی، حفظ و نگهداری هنر منبت این میراث کهن است و از این جهت می‌طلبد همکاری و تعامل بیشتری به منظور حفظ و معرفی هنر منبت با توجه به وجهه جهانی آن در حوزه‌های مختلف با تعامل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صورت گیرد.

شهردار آباده در خصوص تعامل و همکاری با اداره میراث فرهنگی بیان کرد: آماده همکاری و تعامل جهت توسعه و پیشرفت هنر منبت هستیم.

دبیر شهر جهانی منبت با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در حوزه دبیرخانه در حال تدوین و اجرا است، افزود: تلاش داریم با برنامه ریزی منسجم، سند چشم انداز ۵ ساله دبیرخانه شهر جهانی منبت تدوین شود تا بتوان به اهداف کلان دبیرخانه شهر جهانی منبت رسید.

محمد علی جباری سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آباده نیز گفت: تا کنون اقدامات موثر و خوبی در زمینه‌های مختلف و بخصوص هنر منبت صورت گرفته و آماده همکاری با شهرداری و دبیرخانه شهرجهانی منبت جهت برنامه‌های پیش رو هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.