تجلیل از پیشکسوتان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۲ مرداد

به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تجلیل از پیشکسوتان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شد.

 تجلیل از پیشکسوتان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، سه‌شنبه (۱۰ مرداد) در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با وی تبلیغ را دارای سه محور اساسی و مهم دانست که همه ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این سه محور خلاصه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اولین ماموریت مهم تبلیغ را توجه به محتوای ارزشی در چهارچوب دین در همه مناسبت‌ها دانست و افزود: مهمتر از محتوا، اطلاع رسانی آن به مخاطب به بهترین وجه ممکن است.

وی با تاکید بر اینکه محتوا باید جهت دار باشد که این جهت را شورای هماهنگی مشخص می‌کند؛ افزود: کار را جهت مقدس می‌کند و حرکت شما را با نگاه آخرتی پیوند می‌زند، زیرا تبلیغاتی است در جهت دین و ارزش‌ها و انقلاب لذا آنچه در سابقه شما ثبت و ضبط می‌شود عمر خود را در بصیرت افزایی مردم و عبادت صرف کردید.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: امیدواریم این رسالت هر چه سریع‌تر به نتیجه شکوهمند و امیدبخش، ولی عصر منتهی شود که بشریت تشنه آن است.

حسین انجم‌شعاع، رییس شورای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این دیدار گفت: شورای هماهنگی در طول این ۴۳ سال با پشتیبانی همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها توانسته مراسم انقلابی و مذهبی را با شکوه و موفق برگزار کند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: همچنین بستر حضور مردم به عنوان پشتیبان نظام را در صحنه‌های مختلف فراهم کرده است به گونه‌ای که سال گذشته علیرغم همه تبلیغات منفی، اما در سراسر کشور و استان شاهد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم.

وی ادامه داد: بیش از ۱۶۰ هزار نفر در شهر کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و این همدلی و پشتیبانی همه دستگاه‌ها است که این تعامل بوجود می‌آید.

انجم‌شعاع گفت: اگر همه ظرفیت‌ها تجمیع نشود مراسمی، چون غدیر، دهه کرامت، ۲۲ بهمن، روز قدس و... با این شکوه برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، رئیس اسبق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هم به سابقه شکل‌گیری این شورا در استان اشاره و بیان کرد: در اولین سالگرد پیروزی انقلاب، ستاد دهه فجر زیر نظر استاندار وقت تشکیل و سال دوم مسئولیت آن به بنده محول شد که مصادف بود با دفاع مقدس که باید به جبهه‌ها هم توجه می‌شد.

وی افزود: سال ۶۳ موضوع شورای هماهنگی مطرح شد که بدون هیچگونه امکاناتی در یکی از اتاق‌های سازمان تبلیغات استان راه اندازی شد و کمترین امکانات لازم برای راهپیمایی آن زمان تامین صوت بود که باید سیستم مربوطه را با چهارپایه و گاری حمل می‌کردیم. حجت‌الاسلام عرب‌پور با بیان اینکه سال‌ها گذشت تا اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از سال ۸۵ در ساختمانی مستقل استقرار یافت؛ افزود: نهالی که سال ۶۳ قبل کاشته شد امروز درخت تنومندی است که با همت اعضا فعالیت می‌کند.

مهدی صدفی، رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم به خاطره‌ای از ۹ دی سال ۸۸ اشاره و تصریح کرد: اجتماع ۹ دی آن سال تنها راهپیمایی بود که نیاز به هماهنگی و تشکیل ستاد و... نداشت، زیرا غیرت دینی مردم به گونه‌ای بود که ساعت ۷ صبح آن روز جمعیت زیادی آمده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.