کشف احشام قاچاق در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۹ راس دام سنگین در عملیات مبارزه با قاچاق و خروج غیر مجاز دام زنده در ساری خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: با توجه به افزایش خروج غیرمجاز دام از مازندران به مقصد استان‌های همجوار و تبعات ناشی از خروج غیرمجاز دام زنده به ویژه افزایش قیمت و کمبود گوشت قرمز در سطح مازندران، مبارزه با قاچاق و خروج غیرمجاز دام زنده در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی ایسوز از مبدا استان گلستان حامل احشام سنگین بدون مجوز از دامپزشکی به سمت شهرستان ساری در حال طی طریق می‌باشد، بلافاصله عوامل اداره مبارزه با قاچاق پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی به محور کمربندی ساری به قائم شهر اعزام با همکاری عوامل پلیس آگاهی، خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: با توجه به عدم بهمراه داشتن مجوز حمل دام سنگین در حالیکه احشام موجود در خودرو همگی مولد بوده، خودرو به پارکینگ منتقل و برابر اعلام کارشناسان ارزش احشام توقیفی بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد و راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا که باعث تشویش آحاد جامعه با توجه به مشکلات معیشتی ایجاد شده، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار