اعتراف مقام صهیونیست به زیرکی «حسن نصرالله»

رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد دبیرکل حزب‌الله به خوبی دریافته است که این رژیم درحال فروپاشی است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، مقامات ارشد رژیم صهیونیستی از محقق شدن نظریه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره سست‌تر بودن این رژیم از خانه عنکبوت سخن گفته اند. اسرائیل زیف، رئیس سابق شعبه عملیات و افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: دست کم گرفتن سید حسن نصرالله به هیچ عنوان جایز نیست چرا که او یک انسان بسیار باهوش است.

زیف در مصاحبه با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: نصرالله هر روز صبح روزنامه‌های اسرائیلی را مطالعه می‌کند و فروپاشی، تضعیف و اختلافات داخلی در اسرائیل را به خوبی می‌فهمد و می‌بیند.

این درحالی است که هفته گذشته نیز یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی تاکید نظریه سید حسن نصرالله درباره متزلزل بودن این رژیم مانند خانه عنکبوت درست از آب درآمده و او هر روز با دقت و خوشحالی اخبار فروپاشی صهیونیست‌ها را دنبال می‌کند.

طی چندین ماه اخیر درگیری داخلی در رژیم صهیونیستی اوج گرفته است به نظر می‌رسد جنگ استعماری و مذهبی چند ده ساله این رژیم علیه فلسطینیان به نوعی درگیری داخلی در میان یهودیان منتهی شده است که قدم به قدم اوج گرفته و اکنون در مرز تبدیل به جنگ داخلی قرار دارد.

در شرایطی که هنوز و هم‌چنان راهپیمایی خیابانی صد‌ها هزار نفری مخالفان و منتقدان نتانیاهو ادامه دارد، رئیس‌ رژیم صهیونیستی این اعتراضات را به ایستادن در لبه پرتگاه شبیه دانسته و مفسران برجسته سیاسی نیز هشدار می‌دهند که با مشاهده اوضاع این رژیم می‌توان گفت جنگ داخلی از آستانه گذشته و حتی چند وقتی است که آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار