کارگاهی که با حمایت بنیاد برکت به کشورهای همسایه شمع صادر می کند

مدیر اجرای طرح‌های اشتغال زایی بنیاد برکت استان البرز گفت: در سال گذشته با ارائه تسهیلات بیش از ۲ هزار شغل مستقیم ایجاد شده است.

صبوری مدیر اجرای طرح‌های اشتغال زایی بنیاد برکت استان البرز گفت: در سال جاری نیز اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده‌ایم که ۱۸۰ میلیارد تومان آن از بنیاد برکت و ۲۲۰ میلیارد تومان آن از استانداری البرز تامین خواهد شد.بنیاد برکت استان البرز با حمایت کارآفرینان در کارگاه‌های زودبازده در روستای فرخ آباد و زیبادشت اشتغال اسجاد کرده است.
 
خانم انصاری کارآفرین حوزه شمعسازی با پارافین مایع یکی از کار آفرینانی است که با حمایت های بنیاد برکت کارگاه خود را راه اندازی کرده است.
 
انصاری افزود: کار خود را ابتدا از زیرزمین منزل به همراه خواهر و یک نیروی کار آغاز کردیم و علاوه بر تولید و عرضه شمع در مدل‌های مختلف به بازار فروش برای مصرف کنندگان در بحث صادرات به کشور‌های عراق و ازبکستان هم در بهمن ماه و اسفند ماه سال گذشته موفق عمل کردیم .
 
وی گفت: در حال حاضر نیز با دریافت تسهیلات از بنیاد برکت توانسته‌ایم با افزایش خط تولید و خریداری دستگاه و قالب‌های جدید کارگاه خود را توسعه دهیم و هم اکنون نیز ظرفیت و پتانسیل افزایش نیرو و خط تولید با دریافت تسهیلات جدید جهت گسترش توسعه صادرات در حوزه شمع پارافینی را داریم.
 
این کارگاه شمعسازی در طول سال بیش از ۱۲ هزار شمع در سایز و مدل‌های مختلف تولید و روانه بازار و نیز صادرات می‌کند.
برچسب ها: اشتغال ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.