محمدی: هدفم قرار گرفتن روی سکوی جهانی فانکشنال فیتنس است

ورزشکار و مربی برجسته فانکشنال فیتنس ایران گفت: فکر می کنم نتیجه قابل قبولی درمسابقات جهانی کسب کنم و روی سکو بروم.

 پوریا محمدی ورزشکار و مربی برجسته فانکشنال فیتنس ایران درباره شرایط بدنی و تمرینات خود اظهار کرد: در حال حاضر تمریناتم را بی وقفه ادامه می‌دهم تا در مسابقات جهانی آمادگی لازم را داشته باشم و شرایط خوبی هم دارم. مشکل خاصی از نظر آسیب دیدگی یا از این دست مسائل ندارم. با توجه به اینکه از سن کم ورزش را شروع کردم و تجربه زیادی در مسابقات داخلی دارم فکر می‌کنم نتیجه قابل قبولی درمسابقات جهانی کسب کنم و روی سکو بروم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

هم تیمی رضا شیرود بزرگی و قهرمان این دوره از رقابت‌های جایزه بزرگ تیمی با اشاره به این مسابقات تصریح کرد: سطح مسابقات واقعا بالا بود و ورزشکاران سطح یک کشور حضور داشتند؛ این همکاری در یکی، ۲ سال اخیر واقعا بی سابقه بود و مسابقات از نظر فنی و دیگر موارد به بهترین شکل برگزار شد. رقابت‌های انفرادی هم هیجان و حساسیت خودش را دارد، اما برای اولین بار به صورت تیمی برگزار شد و واقعا خوب بود.

محمدی همچنین با اشاره به تاثیرات المپیکی شدن فانکشنال فیتنس در پیشرفت این رشته گفت: آرزوی هرورزشکاری مخصوصا در رشته‌های انفرادی حضور در المپیک است. اگر فانکشنال فیتنس برای حضور در المپیک به رسمیت شناخته شود به شدت برای ورزش کشور ما که ورزشکارانمان در آسیا  حرف اول را می‌زنند اتفاق خوبی است و جای امیدواری خواهد داشت بنابراین ورزشکاران برای فعالیت در این رشته بیشتر راغب خواهند شد.

او در پایان درباره شرایط کلی فانکشنال فیتنس گفت: شرایط این رشته در ایران خوب است؛ با توجه به اینکه یک تیم منسجم در کنار هم جمع شده‌اند اصولی‌تر از انجمن‌ها و کمیته‌های موازی پیش می‌روند و به نظرم آینده بسیار خوبی خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار