افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی در ایستگاه های پمپاژ آبفا استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با اجرای نگهداری مستمر راندمان افزایش و مصرف انرژی در ایستگاه‌های پمپاژ آبفا استان بوشهر کاهش می‌یابد.

ابوالحسن عالی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگهداری نکردن از سیستم ایستگاه‌های پمپاژ باعث می‌شود عمر تجهیزات پایین بیاید و به تدریج فرسوده و بازدهی مناسبی نداشته باشد.

وی افزود: برنامه نگهداشت و ارتقا ایستگاه‌های پمپاژ شهر‌های استان بوشهر به صورت منظم و مستمر توسط پرسنل فنی آبفا صورت می‌گیرد.

عالی هدف از این برنامه را افزایش راندمان تولید و کاهش هزینه نگهداری و انرژی سیستم دانست و گفت: نگهداری و تعمیرات یک امر ضروری است که به صورت ویژه در دستور کار مدیریتی ما قرار دارد و از سویی باعث عدم توقف تولید و سبب تامین آب شرب پایدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای مانور سراسری مولد‌های برق اضطراری خبر داد و ادامه داد: این مانور مهم هر ساله پیش از آغاز فصل تابستان با هدف آمادگی در برابر خاموشی‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی کارکرد دیزل‌های مولد‌های انرژی دیزل ژنراتور در ایستگاه‌های پمپاژ از جمله هدف این مانور می‌باشد، خاطر نشان کرد: انشعابات غیر مجاز باعث کمبود و هدر رفت آب می‌شوند که در این همین راستا جمع آوری و انسداد کلیه انشعابات غیر مجاز آب با سرعت مطلوبی در استان در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.