زمان توزیع آب در روستای چاهکوتاه شهرستان بوشهر افزایش یافت

مدیر آبفا شهرستان بوشهر با بیان اینکه اقدامات خوبی برای بهبود و فشار آب در روستای چاه‌کوتاه صورت گرفته است، گفت: مدت زمان توزیع آب در این روستا از ۸ ساعت به ۱۲ ساعت در روز رسیده است.

حسین رخشنده مدیر آب و فاضلاب شهرستان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعویض و نوسازی شبکه آبرسانی روستایی در جهت بهبود کیفی آب به طور ویژه و شبانه روزی توسط اکیپ‌های امور آبفا شهرستان در نقاط مختلف در دست اجرا می‌باشد.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی بهینه به مشترکین تحت پوشش، در روستای چاهکوتاه ۵۰۰ متر خط انتقال آب به قطر ۲۰۰ میلیمتر اجرا گردید.

رخشنده تصریح کرد: برای افزایش سرعت انتقال آب به مخزن ذخیره این روستا، طول خط انتقال آب قدیم روستای مذکور را از سمت تل اشکی به میزان ۱۱۰۰ متر کاهش داده شد که با این تغییرات در خط انتقال و شبکه آب، زمان توزیع آب از ۸ ساعت به ۱۲ ساعت در روز رسید.

مدیر آبفا شهرستان بوشهر با بیان اینکه۴ دستگاه الکتروپمپ جهت رضایتمندی مشترکین و تامین فشار در شبکه آب خریداری شده است، گفت: ظرف مدت کمتر از یک ماه ۲ دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه پمپاژ روستای احمدی و دویره جهت انتقال آب به مخزن ذخیره چاهکوتاه و همچنین ۲ دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه پمپاژ روستای چاهکوتاه جهت توزیع آب با فشار مناسب در سطح روستا نصب خواهد.

وی از شناسایی ۱۲ فقره انشعاب آب غیرمجاز خبر داد و خاطر نشان کرد: انشعابات غیر مجاز توسط اکیپ‌های ویژه شناسایی و جمع آوری می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.