فردا خرید جدید بایرن رونمایی می‌شود

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از حضور کیم مین جائه در بازی دوستانه فردا خبر داد.

تیم بایرن مونیخ که برای برپایی اردوی پیش فصل به شرق آسیا سفر کرده فردا در دیداری دوستانه به مصاف کاوازاکی در ژاپن خواهد رفت. توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد:

تمرین در شرایط سخت
سخت در حال تمرین هستیم، اما گرما و تغییرات محیطی کار را تحت الشعاع قرار داده است. تلاش می‌کنیم تا در هر صورت ادامه دهیم و به آن چه که می‌خواهیم برسیم.

رقابت بین آلفونسو دیویس و رافائل گررو
این دو بازیکن ویژگی‌های متفاوتی دارند و از داشتن آن‌ها کاملا راضی هستم. رافائل یک بازیکن بسیار باهوش است که امکانات جدیدی به تیم ما می‌دهد و دیویس نیز به سرعت، دریبل و اعتماد بنفس خود متکی است.


ماتیس تل از بایرن جدا می‌شود؟
اگر قرار باشد اتفاق خاصی رخ دهد در اواخر پنجره نقل و انتقالات در مورد آن صحبت خواهیم کرد. او یک عفونت کوچک داشت و به همین خاطر در هتل ماند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که به بازی فردا می‌رسد یا خیر. او بازیکن خوبی است و به خوبی تمرین می‌کند. تل بخشی از این تیم است و برای جایگاه خود می‌جنگد.


خرید کیم مین جائه
او کیفیت زیادی برای تیم ما به ارمغان آورده است و توانایی بازی در چند پست دفاعی را دارد. این به تیم ما ثبات و انعطاف می‌بخشد. کیم قرار است فردا برای بایرن به میدان برود و امیدواریم که ماتیاس دی لیخت هم بازی کند. آن موقع ما دو گزینه بسیار خوب در اختیار خواهیم داشت.

خوشحالی از داشتن گنابری
سرژ گنابری همه چیز‌هایی که برای موفقیت تیم نیاز است را دارد. او یک بازیکن بزرگ و سخت کوش است و به عنوان یک مربی از حضور او او در تیم بسیار راضی هستم.

تغییر و تثبیت تاکتیک در فصل جدید
نکته مهم این است که خود را با خواسته‌های تیم تطبیق دهید. ما به دنبال ایجاد یک ثبات هستیم. البته در هر مقطع بسته به نیاز‌های تیم نیاز به تغییر و تطبیق داریم.

برچسب ها: بایرن مونیخ ، رقابت ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار