ایمانیه:

هیچ کس حق ندارد ساختار و وضعیت عمرانی یا فرهنگی مسجد را تنزل دهد

استاندار فارس، مساجد را از اصلی‌ترین پایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی مردم دانست و گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم ارتقاء بیش از پیش این مراکز مذهبی‌فرهنگی است.

محمد هادی ایمانیه با همراهی سردار بوعلی فرماندهی سپاه فجر استان از پروژه‌های مسکونی در حال ساخت توسط سپاه فجر بازدید کرد.

استاندار فارس در جریان این بازدید، توانمندی، پشتکار و تلاش مجموعه‌های نظامی استان را در جهت حل مشکلات مسکنِ پرسنل زیر مجموعه خود قابل تقدیر خواند و گفت: می‌بایست از ظرفیت، دانش، حسن اجرا و توانمندی نیرو‌های مسلح استان برای تسریع در خانه دار شدن مردم، در قالب نهضت ملی جهش مسکن استفاده کرد.

او، هم‌افزایی و مشارکت همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها را سرعت بخشیدن به خانه دار شدن مردم عنوان کرد و افزود: تسریع در خانه دار شدن مردم با هم‌افزایی، همدلی و مشارکت بیش از پیش دستگاه‌های متولی و نهاد‌های توانمند میسر است.

ایمانیه در ادامه برنامه‌های تاسوعایی خود در بین اصحاب مسجد امتیاز حاضر شد و ضمن اقامه عزای سرورجوانان اهل بهشت، به بررسی مسائل و مشکلات این مسجد رسیدگی کرد.

هیچ کس حق ندارد ساختار و وضعیت عمرانی یا فرهنگی مسجد را تنزل دهد

او در جمع عزاداران مسجد امتیاز، بر اهمیت جایگاه و ابعاد فرهنگی اجتماعی مساجد تاکید و تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد ساختار و وضعیت عمرانی یا فرهنگی مساجد را تنزل دهد.

استاندار فارس به تاکید بر اینکه در جهت ارتقاء جایگاه مساجد، در تراز حکومت اسلامی موظف به تلاش هستیم، افزود: مساجد، اصلی‌ترین پایگاه اجتماعی مردم است؛ رویکرد دولت مردمی سیزدهم ارتقاء بیش از پیش این مراکز مذهبی‌فرهنگی است.

نماینده عالی دولت در فارس همچنین با همراهی فرماندهی سپاه فجر استان، در جمع برخی از هیات مذهبی شیراز حاضر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار