ایمانیه:

نهضت جهانی عاشورا فصل الخطاب تازه‌ای در تاریخ اسلام بود

استاندار فارس گفت: نهضت جهانی عاشورا فصل الخطاب تازه‌ای در تاریخ اسلام بود تا ثابت کند که خون بر شمشیر پیروز است و ظلم و فساد گسستنی و نابود شدنی است.

محمد هادی ایمانیه با حضور در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در مراسم عزاداری و سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان شرکت کرد.

استاندار فارس در این مراسم با اشاره به ابعاد مختلف شهادت سیدالشهدا علیه السلام و یاران ایشان، واقعه عاشورا را منشا تحول تاریخ دانست و گفت: مهمترین و اثر گذار‌ترین حادثه تاریخ، بی شک واقعه کربلا و عاشوراست؛ عاشورا نقطه عطف است چرا که نمایشی عظیم، از همه خوبی‌ها و درس‌ها و نکته‌ها و بالاخره اراده‌های آهنین است که تمامی اصول و فروع زندگی را در بر گرفته است.

ایمانیه گفت: امام حسین (ع) به همه ملت‌های رنج‌دیده عالم آموخت که با استعمار مبارزه کنند و در برابر زالو صفتان طمّاع که همه چیزشان را هدف گرفتند، ایستادگی نمایند و خود را از استعمارزدگی و فلاکت نجات دهند و از فرومایگی و دریوزگی بپرهیزند و همواره مناعت طبع و همّت عالی در پیش بگیرند.

او تصریح کرد: نهضت جهانی عاشورا فصل الخطاب تازه‌ای در تاریخ اسلام بود تا ثابت کند که خون بر شمشیر پیروز است و ظلم و فساد گسستنی و نابود شدنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.