مبارزه با فاسد و ظالم هدف اصلی قیام امام حسین(ع)

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مبارزه با جریان فاسد و طاغوتی همان مبارزه با ظالم است که هدف اصلی قیام امام حسین(ع) قیام در برابر ظالم بود.

 حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی در یادواره پاسداشت شهدای ستادهای نماز جمعه استان با اشاره به حضور جوانان در هیات‌های عزاداری اظهار داشت: دشمن با دستیابی جوانان انقلاب اسلامی به معارف حسینی و عاشواری مخالف است.

وی افزود: اسلام سیدالشهداء(ع) ترکیبی از حماسه و عرفان بود که در عین دنیاگریزی و آخرت‌پذیری در اوج حماسه بود و همان اسلام انقلابی عاشورایی است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مبارزه با جریان فاسد و طاغوتی همان مبارزه با ظالم است که هدف اصلی قیام امام حسین(ع) قیام در برابر ظالم بود.

به گفته وی، شهید مطهری در کتاب حماسه حسینی تذکر دادند، مراقب باشید تحریف سراغ مقدسات می‌آید تا مقدس را غیرمقدس کند و همواره به سوی مقدسات آمده و برای تحریف آنها تلاش کرده و همواره عده‌ای شور و عده‌ای شعور حسینی را مورد حمله قرار دادند، در صورتی که شور و شعور حسینی در کنار هم هستند و شور حسینی است که شعور و معرفت حسینی را تثبیت می‌کند.

حریزاوی با اشاره به اینکه جریان تحریف با جریان نفاق گره می‌خورد، افزود: بنی امیه نخستین پایه‌گذاران جریان تحریف هستند.

وی با بیان اینکه تحریف ۲ گونه لفظی و معنایی است، افزود: تشخیص تحریف لفظی سخت نیست در حالی که عمده تمرکز جریان تحریف، در تحریف معنوی است که به اشتراک معنوی مربوط می‌شود و تلاش دشمن برای تحریف معنوی عاشورا و اسلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.