مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

حمایت از حضور ۵۰ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در چهار ماهه اول سال جاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از حمایت مالی این شرکت برای حضور ۵۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد.

هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در راستای رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی برای حمایت از تولید کنندگان، از حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت می‌شود تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری، زمینه‌های شناسایی و توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

او تصریح کرد: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود.

علایی با بیان اینکه در سال گذشته از حضور ۱۲۶ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است، اظهار داشت: با ادامه برنامه‌های حمایتی، در چهار ماهه اول سال جاری ۵۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌ها حضور یافته‌اند که ۱۲ حمایت مربوط به اخذ غرفه و نمایش توانمندی‌ها و ارائه محصولات تولید کنندگان بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران انجام می‌شود شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.