اجرای پویش اطعام واحسان حسینی در ماه محرم

با آغاز اجرای پویش اطعام واحسان حسینی در ماه محرم با مشارکت خیران ۴۵۰ هزار پرس غذای گرم و ۹۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: همچنین در این طرح از ابتدای محرم هزار و ۲۰۰ نیکوکار و عزادار حسینی با شرکت در این پویش حامی دو هزار و ۸۰۰ فرزند محسنین و یتیم شده اند.

نبی الله الله دادی افزود: خیران برای مشارکت در طرح اطعام حسینی می‌توانند نذورات خود را با شماره گیری کد *۸۸۷۷*۱*۰۳۱# یا به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ واریز کنند.

او گفت: همچنین حامیان هم می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری استان یا ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ یا درگاه اینترنتی ekram.emdad.ir حامی فرزندان محسنین و یتیمان در طرح اکرام ایتام و محسنین شوند.

ناصر علی خاصی رئیس اداره هماهنگی تشکل‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هم گفت: سه هزار و ۵۰۰ نیروی مردمی از خادمان امام حسین (ع) در ۵۸۰ آشپزخانه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای طبخ غذا وتهیه بسته‌های معیشتی خدمت می‌کنند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان صفر یک میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی در استان با مشارکت خیران ونیکوکاران تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

۱۲۰ هزار خانوار با جمعیت ۲۷۰ هزار نفر از خدمات بهزیستی استان اصفهان بهره‌مند هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.