در لیگ سه فوتبال چه خبر است؟!

در جریان یکی از دیدار‌های هفته هفدهم و ماقبل پایانی لیگ سه فوتبال اتفاق عجیبی رخ داد.

در روز‌هایی که بسیاری از تیم‌های فوتبال کشورمان در اردوی پیش فصل به سر می‌برند، لیگ سه هفته‌های پایانی خود را دنبال می‌کند؛ در سطح چهارم فوتبال ایران شاهد رقابت‌هایی بعضا پرتنش بین تیم‌های مدعی صعود و سقوط هستیم…نمونه‌ای از این تنش‌ها در هفته هفدهم و در دیداری بین پارسا باغ‌ملک و یزدلوله رخ داد که شدت درگیری‌ها، بازی را ناتمام گذاشت.

این دیدار از آن جهت پر اهمیت بود که دو تیم برای فرار از منطقه سقوط و کسب هر سه امتیاز، میبایست پای در ورزشگاه هفتم تیر باغملک می‌گذاشتند، اما این رقابت بسیار قبل‌تر از سوت داور وارد حاشیه شد…جایی در جلسه پیش بازی؛ سرپرست پارسا با یادآوری درگیری نیمکت دو تیم در بازی دور رفت، عملا برای همتایش در تیم یزدی خط و نشان کشید و حتی آن‌طور که حاضران در جلسه می‌گویند از گرفتن عکس معرفی پیراهن‌های دو تیم نیز سرباز زد!

تنش به روز مسابقه کشیده شد…رختکنی بدون سیستم سرمایش، در ادامه اعتراض مهمان یزدی و پیگیری‌های ناظر مسابقه، باعث شد یزدلوله به یک اتاقک در ورزشگاه منتقل شود که ۱۰۰ متری از چمن مسابقه دور بود؛ سوت آغاز بازی با تاخیری ۱۰ دقیقه‌ای به صدا درآمد و درگیری‌ها در نیمه اول به درگیری لفظی بازیکنان، اعتراضات نیمکت‌ها و فحاشی تماشاگران محدود می‌شد، اما نیمه دوم درگیری‌ها شکل دیگری به خود گرفت.

در آغازین دقایق نیمه دوم، پارسا باغ‌ملک روی یک ضربه پنالتی دروازه یزدی‌ها را باز کرد تا هفتم تیر غرق در شادی باشد… با این نتیجه جای یزدلوله و پارسا در جدول عوض شد و این‌بار یزدلوله بود که وارد منطقه سقوط شده بود؛ یزدی‌ها سروپا حمله شدند، اما هربار بازی به دلیلی متوقف می‌شد…بازیکنان پارسا مصدوم می‌شدند، اما آن‌گونه که یزدلوله‌ای‌ها می‌گویند در کمال تعجب برانکاردی در کار نبود که وارد زمین شود یا حتی در زمان حمله یزدلوله توپ‌های اضافی از جانب هواداران وارد زمین می‌شد که حملات یزدلوله را خنثی می‌کرد!

توقف‌های بیش از اندازه در کنار اعتراض بازیکنان و کادرفنی یزدلوله امان گروه قضاوت را بریده بود تا این که در یک صحنه یکی از مربیان یزدلوله با بازیکن پارسا باغملک بر سر تحویل توپ درگیری شدید لفظی پیدا کرد و برخورد فیزیکی تعدادی از نیمکت نشینان دو تیم را در بر داشت…داور مسابقه مربی یزدلوله و بازیکن پارسا را اخراج کرد، اما پرخاش‌ها ادامه پیدا کرد تا این دیدار در دقیقه ۸۲ متوقف شود و داوران بازی را ناتمام رها کنند!

کاظم آسیابانپور سرپرست تیم یزدلوله ضمن تاسف از شرایط برگزاری این مسابقه و اتفاقات به وجود آمده از زوایای پنهان دیگری برای خبرنگار ما پرده برداشت…آن گونه که آسیابانپور می‌گوید: تعدادی از افراد ناشناس در جریان مسابقه با چاقو به ترعیب بازیکنان و کادر ما پرداختند!

سرپرست یزدلوله همچنین گفت: در زمان ناتمام شدن بازی توسط داوران، نماینده فدراسیون که بلوک‌های سیمانی پرتاب شده توسط هواداران باغملک را می‌دید، به جای راه رختکن که از بین پارسایی‌های عصبانی می‌گذشت، ما را به وسط زمین برد و تا یک ساعت پس از این جریان در ورزشگاه باقی ماندیم!

با همه این توصیفات پیگیری‌ها خبر از برگزاری جلسه فوق العاده در کمیته انضباطی را می‌دهد تا درباره این دیدار ناتمام تعیین تکلیف کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.