تساوی باارزش نیکاپارس چالوس در مشهد

تیم نیکاپارس چالوس هفته دهم لیگ ۳ مسابقات فوتبال کشور را با کسب تساوی ارزشمند در مقابل میزبان رده دومی خود شادکام مشهد به پایان برد.

تیم نیکاپارس چالوس در هفته دهم لیگ ۳ مسابقات فوتبال کشور در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، ۲ بار با گل‌های دقایق ۴۱ و ۷۶ پارسا مولایی و امیرمحمد ستایش از شادکام پیشی گرفت ولی تیم میزبان هر بار گل خورده را جبران کرد تا سرانجام این دیدار با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسد.

حسن اشجاری تیمش را با ترکیب عرفان الیاسی، پویا جمادی، حسام مقصودی، مجید رضانسب، اویس کردجهان، امیرمحمد ستایش، کیهان متاجی، پارسا مولایی، رضا عاشوری، مسعود نوری و پژمان ثباتی به مصاف حریف مشهدی فرستاد.

این بازی را اکبر رحیمی با کمک محمدهادی نامنی و علیرضا شکی قضاوت کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه نیکاپارس چالوس، بازی در دقایق پایانی توسط مشهدی‌ها به جنجال کشیده شد و داور نیز اعضای کادرفنی شادکام را اخراج کرد.

هواداران این تیم نیز اشیاء و بطری آب به سمت بازیکنان داخل زمین و نیمکت نیکاپارس پرتاب کردن و حتی یک نفر با لباس شخصی به سمت نیمکت نیکاپارس حمله‌ور شد.

با توجه به نتیجه این دیدار، شادکام مشهد با مربیگری علیرضا نیکبخت واحدی ۱۶ امتیازی شد و با یک پله سقوط به جایگاه سوم گروه نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور رفت.

نیکاپارس چالوس هم به نتایج درخشان خود با حسن اشجاری ادامه داد و به رکورد ۴ پیروزی و ۲ تساوی در ۶ بازی دست یافت.

این تیم حالا با ۱۴ امتیاز از رتبه دهم و انتهای جدول تا رتبه پنجم صعود کرده است و فاصله خود را با تیم صدرنشین سامیت به ۶ امتیاز کاهش داد.

نیکاپارس در تعطیلات نیم فصل با جذب ۷ بازیکن جدید و اضافه کردن ۴ مربی به کادرفنی تا حدود زیادی نقاط ضعف خود را پوشش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار