دشمن تمام تلاش خود را برای انحراف در دین به کار گرفته است

حجت الاسلام علی مهدی زاده گفت: دشمن از جوانان هیئتی که اهل نماز هستند به شدت هراس دارد لذا تمام تلاش خود را برای انحراف در دین بکار گرفته است.

استاد جامعةالمصطفی قم گفت: دشمن تلاش کرده که گروه‌های انحرافی شکل بگیرد، نماز را کم اهمیت جلوه دهد در حالی که تمام شهدا بر اقامه نماز آن هم در اول وقت تاکید داشتند.

حجت الاسلام علی مهدی زاده در جمع عزاداران حسینی در حسینیه بزرگ کوهبنان گفت: اصل خلقت برای عبادت و بندگی خداست در حالی که در قران و روایات بر اقامه نماز تاکید فراوان شده است.

او ادامه داد: دشمن از جوانان هیئتی که اهل نماز هستند به شدت هراس دارد لذا تمام تلاش خود را برای انحراف در دین بکار گرفته است.

استاد جامعةالمصطفی قم افزود: دشمن تلاش کرده که گروه‌های انحرافی شکل بگیرد، نماز را کم اهمیت جلوه دهد در حالی که تمام شهدا بر اقامه نماز آن هم در اول وقت تاکید داشتند.

فعال فرهنگی و سیاسی ابراز داشت: شهدای کربلا در شب عاشورا تا صبح با خدا راز و نیاز کردند، اقامه نماز نمودند، قران تلاوت کردند تا به خدا بیشتر نزدیک شوند. 

معاون آموزشی مدرسه علمیه حضرت امام جواد (ع) قم گفت: فقط یاد و ذکر خداست که دل را آرامش می‌بخشد جا دارد رابطه خود را با خدا تقویت کنیم، به مساجد بیشتر رفت و آمد کنیم.

او بیان داشت: در روز قیامت از نماز سوال می‌شود، جهنمیان به حال بهشت یان غبطه می‌خورند که‌ای کاش به نماز اهمیت داده بودند.

حجت الاسلام مهدی زاده ادامه داد: نماز در حقیقت اصل بندگی خداست که برای سپاسگزاری از خداوند و شکر نعمت هایش بهتر از نماز نداریم لذا روزانه در نماز چندین بار الحمدالله رب العالمین را تکرار می‌کنیم.

او بیان داشت: منظور از یاد خدا اقامه نماز و برگزار کردن آن است که سیب آرامش واقعی در زندگی، ایمنی از عذاب قیامت، اولین نشانه مومنین بر اساس آیات قرآن، اولین اقدام حکومت صالحان است.

 معاون آموزشی مدرسه علمیه امام جواد (ع) قم گفت: نخستین کاری که رسول اکرم (ص) بعد از هجرت از مکه به مدینه به آن مبادرت ورزید خراب کردن مسجد ضرار و ساختن مسجد قبا و اقامه نماز بود.

او یادآور شد: اولین عاملی که باعث جهنمی شدن جهنمی‌ها مطرح شده جدا شدن از نماز و ترک نماز است و اولین کاری که از انسان به عرش می‌رود، برگزاری نماز بیان شده است.

 

برچسب ها: دشمن ، عزاداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.