وزیر صهیونیست خواستار تعویق در تصویب اصلاحات قضایی شد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به امتناع از خدمت صد‌ها نیروی ذخیره ارتش این رژیم، خواستار تعویق رأی‌گیری برای تصویب طرح اصلاحات قضایی شد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به امتناع از خدمت صد‌ها خلبان و پرسنل نیروی هوایی این رژیم در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی اوضاع در سرزمین‌های اشغالی را بسیار نگران کننده خواند.

«یونی بن مناحیم» روزنامه‌نگار صهیونیست تأکید کرد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواستار تعویق رأی‌گیری برای تصویب طرح اصلاحات قضایی که قرار است روز دوشنبه آینده به تصویب برسد، شده است.

این در حالی است که برخی منابع تأکید کردند که گالانت با همکاری رئیس ائتلاف کابینه صهیونیستی و جریان مخالفان این رژیم در تلاش برای تمدید دوره تابستانی کنست (پارلمان صهیونیستی) برای چند روز دیگر است تا طرفین بتوانند به توافقی برسر طرح اصلاحات قضایی دست یابند.

«ناداو آرگامان» رئیس سابق شاباک نیز خطاب به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از او خواست تا هر چه سریعتر قانون اصلاحات قضایی را متوقف کند. او در عین حال از نظامیان ذخیره که اعلام کرده‌اند در صورت تبدیل شدن این لوایح به قانون، برای انجام وظیفه حاضر نخواهند شد، حمایت کرد.

پیش از این نیز نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته (پنجشنبه) در خیابان‌های تل آویو دست به تظاهرات زدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار