کرمانشاه میزبان مسابقات کاراته وان کشور

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت : برای دومین بار است که کرمانشاه میزبانی مسابقات کاراته وان کشور را می‌گیرد.

نصراللهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت : مسابقات کاراته وان هر ساله طی سه مرحله در کشور برگزار می‌شود که کرمانشاه سال گذشته میزبان مرحله سوم آن بود. 

وی افزود: باتوجه به میزبانی شایسته‌ای که سال گذشته در این رقابت‌ها داشتیم، میزبانی مرحله اول لیگ کاراته وان امسال از بین ۱۰ استان کشور به کرمانشاه واگذار شد. 

رئیس هیات کاراته استان با بیان اینکه ثبت نام ورزشکاران در این رقابت‌ها از نیمه ماه جاری آغاز شده، افزود: تاکنون حدود سه هزار ورزشکار از ۳۲ استان کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند و پیش بینی می‌شود تعداد ثبت نامی‌ها به حدود ۳۵۰۰ نفر افزایش پیدا کند. 

وی اضافه کرد: از آنجایی که این رقابت‌ها در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود، لذا خانواده‌های بسیاری هم همراه فرزندانشان به کرمانشاه سفر می‌کنند، بنابراین پیش بینی می‌کنیم جمعا حدود ۱۰ هزار نفر برای این رویداد ورزشی مهم به کرمانشاه سفر کنند. 

نصراللهی تصریح کرد: حضور این تعداد ورزشکار و خانواده هایشان فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم یک معرفی مناسب از کرمانشاه داشته باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲۵۰ ورزشکار از خود استان کرمانشاه در این رویداد شرکت می‌کنند که اگر این میزبانی به استان ما نمی‌رسید، به دلیل بالا بودن هزینه ها، شاید بیش از ۳۰ ورزشکار به مسابقات نمی‌رفتند، بنابراین برگزاری لیگ کاراته وان در کرمانشاه زمینه حضور بیشتر ورزشکارانمان را در این رقابت‌ها فراهم کرد. 

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه اعلام کرد: باتوجه به اینکه هیات کاراته و اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه به تنهایی از عهده برگزاری این مسابقات بر نخواهد آمد، لذا به همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی هم نیاز داریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.