آغاز نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور

نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو روز چهارشنبه به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

اعضای تیم ملی کبدی بانوان تمرینات خود را به صورت رسمی در مجموعه ورزشی کوثر شهر کرمانشاه برگزار کرده اند.

در این مرحله از اردو که تا چهارم مردادماه ادامه خواهد داشت ۲۰ ملی پوش به همراه ۱۲ نفر از کادر فنی تیم ملی بانوان حضور خواهند داشت که سه نفر از این بازیکنان به نام‌های آزاده سیدی، فاطمه کرمی و اسماء فخری از استان کرمانشاه هستند.

یک مربی به نام لیلا دوستوندی از استان کرمانشاه به عنوان کمک مربی بدنساز به اعضای کادر فنی تیم اضافه شده است.

این اردو به منظور آمادگی ملی پوشان جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین است و در نهایت ۱۲ نفر از آنان ترکیب اصلی تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

درخشش ورزشکاران عضو تیم ملی سپک تاکرای استان

ورزشکاران عضو تیم ملی سپک تاکرای استان با کسب پنج مدال رنگارنگ از رقابت‌های جهانی تایلند به کشور بازگشتند.

سی و ششمین دوره مسابقات جهانی سپک تاکرا از پانزدهم تا بیست و هشتم تیرماه در شهر کورات تایلند و با حضور ۳۴ تیم از کشور‌های مختلف جهان برگزار شد که تیم‌های ملی سپک تاکرای مردان و زنان کشورمان در مجموع موفق به کسب سه مدال نقره و چهار برنز شدند.

تیم ملی ایران در ۲ بخش آقایان (بزرگسالان و زیر ۲۱ سال) و بانوان شرکت داشتند که در مجموع هفت مدال در بخش‌های سه مدال نقره در بخش رگو و کواد مردان و ایونت مردان همگی در دیویژن یک و چهار نشان برنز در هوپ تاکرا مردان، زیر ۲۱ سال پسران، رگو زنان دیویژن یک و کواد زنان دیویژن یک بدست آوردند.

در این دوره از رقابت‌ها از استان کرمانشاه رسول تندر، مهدی قبادی، سینا رضایی و محمد صفایی مجد به عنوان بازیکن، رضا رستمی به عنوان سرمربی و حسین رشیدی به عنوان سرپرست در تیم اعزامی حضور داشتند که بیشترین تعداد بازیکن را در میان سایر استان‌ها به خود اختصاص داده بودند.

کرمانشاه قطب این رشته ورزشی در کشور است و هم اینک علاوه بر تعداد زیادی از آقایان که در رده‌های مختلف سنی در تیم ملی مردان از این استان عضویت دارند، چهار بازیکن در تیم ملی بانوان حضور دارند.

حضور ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقه‌های جودو منطقه های کشور

ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقه‌های جودو منطقه های کشور حضور خواهند داشت.

ورزشکاران کرمانشاهی در ۹ وزن در این مسابقه‌ها که در در دو رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار میشود حضور خواهند داشت.

این رقابت‌ها با حضور ورزشکارانی از استان‌های ایلام، مرکزی، خرم آباد و کرمانشاه برگزار میشود.

نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقه‌های کشوری اعزام میشوند.

این رقابت‌ها مرداد ماه به میزبانی بروجرد برگزار میشود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.