تاخیر در ترخیص فرزندان سمنانی بهزیستی/ اولین خانه کوچک در سمنان راه اندازی می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از تاخیر در ترخیص فرزندان بهزیستی در این استان به عنوان سیاستی دیرپا نام برد که از گذشته در این استان انجام می شده و امروز سازمان بهزیستی در سراسر کشور به این نتیجه رسیده که ترخیص فرزندان نباید محدود به یکی دو مولفه باشد.

منطقی  اظهار کرد: در گذشته ترخیص فرزندان بهزیستی مبتنی بر مولفه هایی همچون سن آنها بود، اما بهزیستی استان علاوه بر این مولفه، مولفه های دیگری نظیر اشتغال، سطح سواد و آگاهی و...را نیز مدنظر داشت.

وی گفت: خوشبختانه امروزه بهزیستی به این نتیجه رسیده که روش اجرا شده در بهزیستی سمنان روش درستی است و از همین رو ترخیص فرزندان تنها با در نظر گرفتن سن آنها انجام نمی شود.

وی از تمدید ماندگاری تعدادی از فرزندان بهزیستی در استان خبر داد و افزود: روش اجرا شده در استان امروز مورد تایید سازمان بهزیستی در کشور است و در دیگر استان ها نیز ملاک های متعددی در ترخیص فرزندان در نظر می گیرند.

منطقی از پیگیری جدی مناسب سازی معابر شهری و روستایی از سوی این اداره کل خبر داد و گفت: اجرای طرح مناسب سازی منوط به همکاری دیگر دستگاه های مسوول و از جمله شهرداری ها، اداره راهداری و حمل و نقل، دهیاری ها، بانک ها و...است.

وی برگزاری منظم جلسات ستاد مناسب سازی با دبیری بهزیستی استان را در اجرای طرح مناسب سازی معابر موثر ارزیابی و تصریح کرد: در همین راستا مناسب سازی اماکن مذهبی، زیارتی، تفریحی، مراکز درمانی و مطب ها، بانک ها و... در دستور کار قرار گرفته و مناسب سازی برخی از آنها از امسال در استان آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.