برگزاری باشکوه مراسم اربعین راهبرد استان اصفهان

اربعین همایش بی نظیر بین المللی است که هر سال هم با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه ستاد اربعین استان گفت: راهبرد استان اصفهان ایجاد تمهیدات برای برگزاری اربعین باشکوه است و در این زمینه تمام توان و ظرفیت‌های استان اصفهان را خالصانه بکار خواهیم گرفت.


محمدرضا جان‌نثاری افزود: استاندار اصفهان در شورای اداری به تمام دستگاه‌های این استان ابلاغ کرد که امکانات خود را در اختیار ستاد اربعین و مواکب قرار دهند.


او گفت: باید در این شرایط از امکانات موجود استفاده کنیم و همه دستگاه‌های دولتی که برای اربعین خدمات رسانی می‌کنند با کمک‌های خود بکوشند هزینه‌های برگزاری این مراسم برای مردم کاهش پیدا کند.


جان‌نثاری با بیان اینکه جلسه ستاد اربعین استان در زمان حاضر بصورت هر ۱۰ روز یکبار برگزار خواهد شد افزود: ستاد اربعین استان باید سرمایه گذاری لازم را در زمینه استقاده نرم افزار کاربردی در این مراسم انجام دهد تا برنامه کاربردی با کیفیتی در شان اصفهان تهیه و ارائه شود.


او با اشاره به اینکه برنامه و پیوست فرهنگی باید برای برپایی موکب‌ها ارائه شودگفت: براساس مصوبه ستاد اربعین یکی از الزامات موکب ها، داشتن روحانی است و برپایی موکب بدون روحانی ممنوع است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه ملی گرایی در برگزاری مراسم اربعین معنایی ندارد اضافه کرد: اتباع خارجی که از این استان در همایش اربعین حسینی ثبت نام و شرکت می‌کنند برادر و خواهر ما و مهمان استان و زائر امام حسین (ع) هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار