آمادگی پلیس برای خدمت به عزاداران حسینی/ همکاری پنج هزار پلیس یار محرم در البرز

فرمانده انتظامی البرز برآمادگی همه جانبه در راستای ارائه خدمات و تمهیدات پلیسی به عزاداران حضرت سید الشهدا (ع) تاکید کرد.

سردار  حمید هداوند  ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم اظهارکرد: پلیس استان البرز ضمن ایجاد فضایی مناسب توام با امنیت برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان(ع)، تا بعد از اتمام برنامه های عزاداری همراه شهروندان بوده و در برقراری نظم و انضباط شد آمدی فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) همزمان با آغاز ماه محرم اقدام به برپایی مراسم عزاداری در مساجد، تکایا و حسینیه ها می کنند و امیدواریم امسال با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

وی گفت: انجام هرگونه اعمالی که منجر به ایجاد وهن در دین مبین اسلام شود تقبیح گردیده و همکاری مسئولان هیئت و عموم عزاداران حسینی مورد تاکید است.

سردار هداوند بیان کرد: مسئولان هیئات عزاداری حین حرکت دسته های عزاداری در خیابان ها به منظور جلوگیری از هرگونه بی نظمی و راهبندان، نهایت همکاری با عوامل انتظامی و راهور مستقر در محل داشته باشند.

وی گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های مردمی، همیاران محرم (پلیس) در بیش از چهار هزار هیئت مذهبی در مساجد، حسینیه ها ، امام زاده ها و کانون های مذهبی و فرهنگی سازماندهی شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.