آمادگی عملیاتی و ارتقاء توان اجرای ماموریت از اولویت‌های ناجا در سال ۹۷

فرمانده نیروی انتظامی گفت:آمادگی عملیاتی و ارتقاء توان اجرای ماموریت از اولویت‌های ناجا در سال جدید است.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در جلسه جمع بندی نتایج نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و یادآوری حادثه طبس، گفت: در سال ۵۹ پس از اشغال لانه جاسوسی، آمریکایی‌ها با نقشه بسیار قصد داشتند پس از طبس به تهران آمده و نقشه‌های خود را اجرا کنند که ناکام ماندند؛ دست نشانده‌های آن‌ها آماده حرکت و شکست انقلاب بودندکه با الطاف الهی، مکر دشمنان به خودشان بازگشت و در طبس شکست خوردند.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود انقلاب متعلق به امام زمان (عج) هست یک شعار نیست البته به شرط آن که به عهد و پیمانی که بسته ایم، بایستیم و راه درست را در پیش بگیریم.

سردار اشتری از یزد به عنوان استان دارالعلم و دارالعباده نام برد و خاطرنشان کرد: استان یزد دارای مردم متدین و شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده ناجا، هدف از نظارت‌های ستادی را مشخص کردن معایب و نواقص و رفع آن عنوان و نتیجه گیری مثبت از نظارت‌ها را تاثیرگذار دانست.

فرمانده نیروی انتظامی به حضور فرماندهان ارشد نظامی به محضر مقام معظم رهبری (مدظله) در فروردین ماه سالجاری اشاره کرد و گفت: باید در استان‌ها اولویت کاری مشخص و کار‌ها پیگیری شود تا به هدف اصلی برسیم.

فرمانده ناجا با اشاره به حوادث سال ۹۶، تاکید کرد: باید آمادگی‌های خود را نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء دهیم، آمادگی عملیاتی و ارتقاء توان اجرای ماموریت از اولویت‌های ناجا در سال جدید است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا است و باید آن را در همه ابعاد حفظ کرده و ارتقاء دهیم، تصریح کرد: اولویت پلیس اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه است تا مقابله بنابراین باید در این رابطه آمادگی لازم را داشته باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه به تعالی رفتار کارکنان معتقد هستیم، تصریح کرد: مردم از طرح‌های پلیس و برخورد با ناهنجاری‌ها استقبال می‌کنند؛ پلیس پاسدار و حافظ انقلاب است و در اجرای ماموریت و وظایف خود کوتاه نمی‌آید.

فرمانده ناجا به افزایش ۴۸ درصدی جرایم در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند چه جرایمی در فضای مجازی و بستر تلگرام رخ می‌دهد که مهمترین جرایم مسائل اخلاقی و کلاهبرداری است؛ و در خاتمه ضمن قدردانی از فرمانده انتظامی و مجموعه کارکنان استان یزد، گفت: باید تلاش کنیم تا در شاخص‌های امنیتی به حد مطلوب برسیم و این شاخص‌ها ارتقاء یابد.

انتهای پیام/ ا

ارتقاء آمادگی نیروهای انتظامی نسبت به سال های گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.