برنامه‌های اوقات فراغت خراسان رضوی یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفررشته را پوشش می‌دهد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طی تابستان امسال برنامه‌های اوقات فراغت در سطح استان برای یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفررشته توسط دستگاه‌های مختلف فراهم شده است.

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این ظرفیت توسط مجموعه‌های مختلف مانند شهرداری، مساجد، هلال احمر، اداره‌کل فنی و حرفه‌ای، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد، مجموعه بسیج و ورزش و اداره‌کل جوانان و... در سطح استان بر اساس تکالیف قانونی فراهم شده است.

او در خصوص عملکرد این اداره‌کل در خصوص فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت تحت نظر آن افزود: به طور کلی ۴۴۰ پایگاه در حوزه ورزش توسط آموزش و پرورش فعال شده که در حال حاضر ۱۸۷ هزار نفر شرکت‌کننده در کلاس‌های ورزشی در حال گذران اوقات فراغت تابستانی خویش هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه آموزشی و پژوهشی ۳۰۸۰ پایگاه داریم، ادامه داد: در این پایگاه‌ها که شامل مدرسه و پژوشگاه می‌شوند نیز ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در برنامه‌های تفریحی شرکت کرده‌اند.

سلطانی بیان کرد: در حوزه فرهنگی و هنری ۱۴۴۵ پایگاه توسط آموزش و پرورش برپا شده که ۱۳۰ هزار و ۷۲۷ دانش آموز از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.