استاندار خراسان رضوی:

بیمه باید به عنوان پیشران فعالیتهای اقتصادی عمل کند

استاندار خراسان رضوی گفت: بیمه باید از حالت انفعال خارج شود و با تقویت فعالیت‌های خود به عنوان یک پیشران در حوزه‌های اقتصادی عمل کند.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست با مدیران ارشد بیمه کشور در مشهد گفت: ظرفیت ایجاد شده در برنامه هفتم برای بیمه، دریچه‌ای برای تبدیل شدن این صنعت به پیشران است.

او با تاکید بر این نکته که در تامین منابع باید به صورت جریانی عمل کرد افزود: مدیریت منابع موجود باید از مراجعه محور به سمت هدفمند پیش رود و از حالت تحکمی به حالت جذبی و تشویقی تبدیل شود.

استاندار خراسان رضوی یکی از راهکار‌های حل مشکلات در کشور را کشف مساله و تلاش برای ارائه راه حل دانست و ادامه داد: بیمه باید برای حفظ ارزش سرمایه‌های خرد مردم برنامه داشته باشد.

نظری با اشاره به این موضوع که یکی از مشکلات کشور و دولت عدم توانایی تامین مالی برای برخی از برنامه‌های ساختاری مانند جاده و راه است بیان کرد: جذب منابع شرکت‌های خصوصی برای اصلاح برخی از نقاط حادثه خیز می‌تواند به دولت در این زمینه کمک کند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به توجه استانداری خراسان رضوی به روستا‌ها به عنوان بخش مولد کشور یاد و ابراز امیدواری کرد که بیمه‌ها هم برنامه‌های مشخصی برای حفظ مولد بودن و شکوفایی روستا‌ها داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.