نمایه نشریه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بزرگترین پایگاه استنادی جهان

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نمایه شدن نشریه علمی پژوهش Journal of Dentistry متعلق به این دانشگاه، در پایگاه Scopus؛ بزرگترین پایگاه استنادی جهان خبر داد.

دکتر محمدهاشم هاشم پور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان اینکه نشریه علمی پژوهش Journal of Dentistry با نام اختصاری J Dent و متعلق به این دانشگاه، در پایگاه Scopus؛ بزرگترین پایگاه استنادی جهان نمایه شد، اظهار کرد: این نشریه دندانپزشکی، سیزدهمین نشریه از مجموعه نشریات علمی پژوهشی این دانشگاه است که در پایگاه SCOPUS نمایه می‌شود.

او همچنین در خصوص نشریه علمی پژوهشی J Dent بیان کرد: این نشریه که همه زمینه‌های موضوعی علوم دندانپزشکی را پوشش می‌دهد، به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و دسترسی رایگان به مقالات آن در وبگاه نشریه به نشانی https://dentjods.sums.ac.ir/ فراهم است.

هاشم پور افزود: بهبود کیفیت و ارتقای نمایه شدن نشریات علمی پژوهشی دانشگاه، یکی از رویکرد‌های گروه نشریات و کتب مدیریت اطلاع رسانی و منابع علمی این معاونت است.

او ادامه داد: این موفقیت با پیگیری، انجام ارزیابی ‏های فنی، ارسال درخواست به پایگاه Scopus از سوی دفتر گروه نشریات و کتب دانشگاه و همکاری دست اندرکاران این نشریه به دست آمده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اظهار امیدواری کرد: این موضوع سبب ارتقای کیفی روزافزون نشریه و افزایش اعتبار علمی دانشگاه در سطح بین‏ المللی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.