آمبولانس به مناطق کم برخوردار گیلان رسید

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سه دستگاه آمبولانس پیشرفته به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به مراکز سلامت‌محور کم برخوردار گیلان اهدا کرد.

این آمبولانس‌ها به الکتروشوک، ونتیلاتور، مانیتورینگ علایم حیاتی، انکوباتور نوزاد، کلد باکس، تراکشن اسپیلت، اسکوپ استرچر (برانکار پیشرفته حمل سانحه دیدگان)، جلیقه ثابت سازی ستون فقرات، تشک خلأ، انواع آتل‌های سیمی، گلوکومتر، پمپ سرم، و دیگرلوازم پیشرفته حمل بیماران و سانحه دیدگان مجهز هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم اهدای این آمبولانس ها، فعالیت‌های بنیاد علوی در محرومیت زدایی را کاری انقلابی و مردمی دانست و گفت: آمبولانس‌های اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به بیمارستان امام رضا علیه‌السلام شفت، مرکز بهداشتی دیلمان سیاهکل و کجید املش تحویل داده شد.

دکترمحمدتقی آشوبی با بیان اینکه برای ارتقا بهداشت و رفع عقب ماندگی‌ها در بخش درمان گیلان نیازمند حمایت نهاد‌هایی همچون بنیاد مستضعفان هستیم افزود: با توجه به به کاهش زادآوری، پراکندگی جمعیت و وجود مراکز محدود درمان زوج‌های نابارور در گیلان، حمایت و کمک بنیاد علوی برای تأمین دستگاه‌های پیشرفته درمان ناباروری و تخصیص اعتبار برای به‌روزرسانی تجهیزات فعلی ضروری است.

سید سهیل موسوی، راهبر پیشرفت منطقه‌ای پهنه شمال مناطق بنیاد علوی کشور نیز در این مراسم از اهدای ملزومات آزمایشگاهی و تشخیصی به استان گیلان از جمله تجهیز بیمارستان امام رضا علیه‌السلام شفت به یک دستگاه سونوگرافی خبر داد.

 محمد اسماعیلی، دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در گیلان نیز در این مراسم گفت: بنیاد مستضعفان برنامه‌های جدی برای رفع محرومیت در مناطق کمتر توسعه‌یافته دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.