کرمانشاه میزبان چهل و یکم مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از شروع مرحله مقدماتی چهل و یکم مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور دانش آموزان ۳۲ استان کشور در بخش پژوهشی در روز‌های ۲۵ و ۲۶ تیرماه به میزبانی استان کرمانشاه خبر داد.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : کرمانشاه میزبان مسابقات بخش پژوهشی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور است که مرحله مقدماتی آن روز‌های ۲۵ تا ۲۶ تیرماه به صورت برخط و مجازی در حال اجرا است.

وی بخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان را شامل رشته‌های انشاء نماز، گفتمان مهدوی، تفسیر، احکام، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه عنوان کرد و اظهار داشت: دیروز مسابقات گفتمان مهدوی با حضور ۳۲ استان به صورت برخط برگزار شد.

محمدی گفت: اکنون این مسابقات در رشته "انشاء نماز" به صورت مجازی در حال برگزاری است و برگزیدگان به مرحله نهایی این مسابقات در تاریخ ۲۷ مرداد تا چهارم شهریور به میزبان خود استان کرمانشاه راه می‌یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور، به صورت حضوری و با شرکت ۲۴۰ دانش آموز دختر و ۲۴۰ دانش آموز پسر در قالب ۶ رشته پروژهشی در تاریخ ۲۷ تا ۳۱ مرداد بخش دختران و از یکم تا چهارم شهریورماه در بخش پسران به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمدی اظهار داشت: بخش آوایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و اذان دانش آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، مداحی و اذان در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه رشته مدیحه سرایی دانش آموزان در طول سال خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.