اولین سالن سینما در منطقه آزاد چابهار بزودی راه‌اندازی می‌شود

مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: توسعه و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم در مناطق آزاد است به همین منظور بزودی شاهد تجهیز و راه‌اندازی نخستین سالن سینما در این منطقه آزاد خواهیم بود.

احمد جهان پناه گفت: پیرو تاکید و دستور ریاست محترم جمهور به شورایعالی مناطق آزاد مبنی بر طراحی و اجرای رویدادها و برنامه‌های فرهنگی و هنری با هدف افزایش و ارتقا شادی و نشاط عمومی در مناطق آزاد، تمامی معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی مناطق آزاد کشور، برنامه‌های عملیاتی خود را در راستای ایجاد فضای مثبت و امیدبخش در جوامع محلی خود معطوف داشته‌اند.

وی تاکید کرد: بودجه ریزی مناطق آزاد کشور در سال جدید، مبتنی بر یک نگاه علمی، مساله محور و آمایش فرهنگی و اجتماعی در هر یک از مناطق صورت گرفته و امیدواریم پایان امسال شاهد افزایش قابل توجهی در شاخص‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی نسبت به دوره‌های مشابه در ادوار گذشته باشیم.

مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این منطقه آزاد با جمعیتی بیش از ۱۴۱ هزار نفر که مشتمل بر ۴۰ هزار نفر در روستاها و ۱۰۱ هزار نفر در بافت شهری سکونت دارند، تاکنون از مهمترین زیرساخت هنری یعنی سالن سینما محروم بوده است.

وی ادامه داد: با همت و مساعت مدیرعامل منطقه و معاون فرهنگی و مدیران فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار این کاستی برطرف شده و اولین سالن سینمای چابهار در سالن رسالت در حال تجهیز بوده و بزودی افتتاح می‌شود و در اختیار مردم شریف، هنرمند و اصیل چابهار قرار می‌گیرد.

 
 

برچسب ها: سینما ، ارشاد ، منطقه آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار