پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پی شهادت امیر حسین پور

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پی شهادت بسیجی دلاور امیر حسین پور پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و آقای خرم استاندار آذربایجان شرقی به این شرح است:شهادت مظلومانه فرزند رشید و شجاع آذربایجان بسیجی دلاور امیر حسین‌پور که در حین ماموریت گشت‌های تامین امنیت پایدار و محله محور به نام گشت رضویون توسط یک فرد مورد تهاجم قرار گرفته و از ناحیه سر و چشم به شدت مجروح و بعداز ۴ روز به لقاء الله شتافت و دل‌های ما داغدار کرد.

ملت قدرشناس آذربایجان و تبریز سوگوار جوانان برومندی است که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش هموطنان خود از جان عزیز و خون پاک خود گذشت و در تاریخ سراسر حماسه این خاک سربلند جاودانه شد.

اینجانبان با ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای وطن و با تسلیت این ضایعه دردناک به آحاد ملت شهید پرور خطه آذربایجان، خانواده‌های داغدار همرزمان این عزیزان در بسیج قهرمان از خداوند متعال برای این شهید والامقام علودرجات و برای بازماندگان و منسوبین این عزیز سفر کرده صبر و اجر مسالت داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیه الهام سارا سودابه علی محمد
۰۷:۲۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
شهادت مظلومانه فرزند رشید و شجاع آذربایجان بسیجی دلاور امیر حسین‌پور که در حین ماموریت گشت‌های تامین امنیت پایدار و محله محور به نام گشت رضویون توسط یک فرد مورد تهاجم قرار گرفته و از ناحیه سر و چشم به شدت مجروح و بعداز ۴ روز به لقاء الله شتافت و دل‌های ما داغدار کرد.