پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر دو شهید

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان والا مقام سیدحسن و سیدحسین مقدم سادات پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و آقای خرم استاندار آذربایجان شرقی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

کلمات عاجز از ایمان و ایثار انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای است که فرزندان خود را با تربیتی عاشورایی به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کردند در این میان سوره صبر و ایثار مادران آن دلاورمردان شهید که در راه والای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی صبور بودند و ثابت قدم ماندند بر تارک تاریخ پر افتخار این خاک پاک خواهد درخشید.

خبر درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم طاهره دهدیلانی مادر مکرم شهیدان والامقام سیدحسن و سیدحسین مقدم سادات موجب غم و اندوه فراوان گردید.

بی‌تردید تربیت فرزندانی برومند در دامن این بانوی مومنه، صبور و فداکار، روح پاک او را در پاداش مجاهدت‌های فرزندان شهیدش، سهیم و متنعم خواهد کرد.

اینجانبان با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این مادر والامقام فقدان آن مرحومه را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم دهدیلانی و مقدم سادات و همه بازماندگان خصوصاً اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای روح آن عزیز سفر کرده در این ماه پر برکتِ دعا و تضرع رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار