تقویت جریان مطالبه‌گری از نظام تعلیم و تربیت

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: ترسیم نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای عموم مردم قابل فهم باشد.

محمود امانی طهرانی، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در هشتمین نشست سالانه نمایندگان استانی شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های گذشته شورای عالی آموزش و پرورش و شرح اقدامات، تاریخچه و نتایج جلسات برگزار شده گفت: هدف از برگزاری این گونه جلسات، آگاه کردن افکار عمومی و مسئولین جدید الانتصاب نسبت به جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر این که این جلسه مهم‌ترین نشست کاری به لحاظ تدوین برنامه عملیاتی سال آینده به شمار می‌آید، افزود: نشست علمی جدیدی پیرامون نقش، فعالیت و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش برگزارکرده‌ایم.

وی به تحلیل وضعیت آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: موضوع آموزش و پرورش در جامعه روز به روز با اهمیت‌تر می‌شود و تاکیدات مسئولین کشور، فضایی پر اهمیت با انتظار جدی از آموزش و پرورش را نشان می‌دهد.

امانی طهرانی اظهار داشت: یکی از وظایف شورای عالی آموزش و پرورش تقویت جریان مطالبه‌گری از نظام تعلیم و تربیت است و توجه مسئولین به آموزش و پرورش و تببین ظرفیت اجتماعی آن از دیگر وظایف شورای عالی است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در مورد آموزش و پرورش گفت: فضای توجه به آموزش و پرورش بسیار ارتقاء یافته و به یکی از مسائل اصلی کشور تبدیل شده است.

امانی طهرانی با تاکید بر این‌که ترسیم نحوه اجرای سند تحول بنیادین باید برای عموم مردم قابل فهم باشد، بیان کرد: همگان می‌توانند در مورد اجرای سند تحول بنیادین مطالبه گری داشته باشند، چون این سند مخاطبین مختلف دارد و گروه‌های اصلی خارج از سیستم آموزش و پرورش که نقش‌های کلید در کشور دارند می‌توانند حامیان این سند باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار