رتبه برتر هیئت‌های دادرسی مالیاتی استان یزد در کشور

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: یزد با بیش از ۲۶ هزار رای در سال گذشته به رتبه برتر هیئت‌های دادرسی مالیاتی دست یافت.

حسین دهقانی فیروز آبادی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد در حاشیه بازدید از هیئت‌های دادرسی مالیاتی استان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و با وجود حجم بالای ورودی پرونده به دستگاه قضا، استان در هیئت‌های شبه قضایی حضور منظم و مستمر داشته است.

او افزود: در حال حاضر ۱۲ هیئت دادرسی در حوزه مالیاتی استان فعال هستند که ماحصل آن صدور بیش از ۲۶ هزار رای در سال ۱۴۰۱ و کسب رتبه برتر کشور بوده است.

دهقانی با بیان اینکه هیئت‌های مالیاتی یکی از نهاد‌های شبه قضایی موفق در استان هستند، ادامه داد: نظم بسیار خوب در هیت‌های مالیاتی می‌تواند الگویی برای سایر هیئت‌ها باشد.

او تصریح کرد: شفاف سازی و استفاده از فناوری روز از ویژگی‌های هیئت‌های مالیاتی استان است که می‌تواند در اقناع عمومی نیز بسیار موثر باشد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای توانمندسازی اعضای هیئت‌های دادرسی از برنامه‌های این معاونت در سال جاری است که در آینده نزدیک با همکاری اداره کل مالیاتی استان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار