افتتاح بیمارستان کنارک در راستای توسعه بهداشت سلامت سواحل مَکُران است

رئیس بیمارستان نبوت نیروی دریایی کنارک گفت: این بیمارستان با تجهیزات و امکانات بروز و داشتن نیرو‌های کارآمد در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب در جهت توسعه سواحل مَکُران و جبران ضعف بهداشت و سلامت این منطقه شروع به فعالیت کرده است.

فرهاد غفاری  رئیس بیمارستان نبوت نیروی دریایی کنارک  گفت: در راستای ارتقا سطح و جایگاه بهداشت و سلامت سواحل مکران، بیمارستان نبوت نداجا آماده خدمت رسانی به مردم این منطقه است. 

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش پس از تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه سواحل مَکُران علاوه بر وظایف سازمانی خود نسبت به توسعه زیرساختی، بهداشتی، فرهنگی و امنیتی اقدام کرده و اوج خدمت رسانی در این سواحل در حوزه بهداشت و سلامت راه اندازی بیمارستان نبوت در کنارک است.

رئیس بیمارستان نبوت نیروی دریایی کنارک گفت: این بیمارستان با داشتن جدیدترین تجهیزات و امکانات و نیرو‌های کارآمد و از خود گذشته در خدمت مردم غیور این خطه از ایران اسلامی هستند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر؛ بیمارستان ۹۶ تختخوابی کنارک با ۱۱ هزار مترمربع زیربنا، شامل تمامی بخش‌های جنرال (عمومی)، جراحی، زنان، نوزادان و پاراکلینیکی است.

دکتر صلاح الدین بویا افزود: این مرکز درمانی با دستگاه‌های پیشرفته پزشکی از جمله سی تی اسکن، رادیولوژی، اکسیژن درمانی، اتاق‌های هایپرمال جهت رفاه شهروندان تجهیز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار