تقویت شورا‌های اجتماعی محلات رویکرد شورای شهر است

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جایگاه و نقش‌آفرینی شورا‌های اجتماعی محلات را تقویت خواهیم کرد، آیین‌نامه کنونی شورا‌های اجتماعی محلات قطعا ایراداتی دارد و موضوعات مربوط به این نهاد را در شورای عالی استان‌ها نیز پیگیری می‌کنیم.


  موسی‌الرضا حاجی‌بگلو گفت: با آیین‌نامه جدید سعی کردیم که مشکلات را کاهش دهیم، برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفت و اقداماتی نیز اجرایی شده است.

او افزود: برخی دغدغه‌مندی‎‌ها در خصوص مشکلات شورا‌های اجتماعی محلات به‌جا است، ولی پروژه‌های زودبازده با تصمیم شما عزیزان در بودجه شهرداری قرار گرفته تا با نظر مردم شهرداری اقدام کند.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه شورای ششم باورمند به نظرات مردمی است، افزود: اولویت‌های عمرانی شهرداری در پروژه‌های زودبازده، با نظر شورا‌های اجتماعی محلات و تشکل‌ها و ائمه مساجد و بسیج و ... تعریف شد.

حاجی‌بگلو از ادامه‌دار بودن این رویکرد و نگاه خبر داد و تصریح کرد: جایگاه و نقش‌آفرینی شورا‌های اجتماعی محلات را تقویت خواهیم کرد، آیین‌نامه کنونی شورا‌های اجتماعی محلات قطعا ایراداتی دارد و موضوعات مربوط به این نهاد را در شورای عالی استان‌ها نیز پیگیری می‌کنیم.

وی با تقدیر از اعضای شورا‌های اجتماعی محلات که صادقانه و بدون هیچ چشم‌داشت مادی در جهت خدمت به مردم و محله خود نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: مشارکت شما را باید بیش از پیش داشته باشیم تا بتوانیم موجبات اعتلای کمی و کیفی سطح خدمات را در شهر به ارمغان آوریم.

برچسب ها: شورای محلات ، مشهد ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.