حراج خرده فروشی در قزوین

حراج خرده فروشی اموال تملیکی برای خرید عموم از امروز شنبه در قزوین آغاز می‌شود.

حیدری مدیرکل اموال تملیکی استان قزوین گفت: حراج خرده فروشی اموال تملیکی برای خرید عموم از ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۲۴ تیر در قزوین آغاز شد.

حیدری افزود: متقاضیان خرید می‌توانند تا روز دوشنبه نسبت به مشاهده کالا‌ها در سایت ستاد ایران به آدرس www.setadiran.ir حراج شماره ۱۴۰۲۰۱ مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: روز سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در این سامانه امکان خرید وجود دارد و فروش به صورت قیمت بالاتر (مزایده ای) خواهد بود و خریداران باید ۱۰ درصد از مبلغ پایه هر کالا را موقع خرید واریز کنند.

حیدری تصریح کرد: خریداران به مدت سه روز فرصت دارند در انبار سازمان اموال تملیکی در قزوین حضور یابند و پس از مشاهده اصل کالا باقیمانده وجه را واریز کرده و کالا را دریافت کنند. در صورتی که کالا ایراد داشته باشد و خریداران انصراف دهند مبلغ ۱۰ درصد وجه واریزی به حسابشان مسترد می‌گردد و اگر متقاضیان پس از مشاهده کالا بدون ایراد انصراف دهند مبلغ واریزی به حساب دولت ضبط خواهد شد.

 مدیرکل اموال تملیکی استان قزوین اظهار کرد: بیشتر کالای حراج شده در این دوره از محل ضبط کالا‌های قاچاق بوده و تست اولیه شده اند و قیمت گذاری پایه هم بر اساس نظر کارشناسان رسمی دادگستری صورت گرفته است.

قزوین سومین استان کشور در اجرای طرح حراج خرده فروشی اموال تملیکی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار