حمایت از جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان از راهکار‌های تقویت فرهنگ غنی کشور است

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، جشنواره موسیقی زاگرس نشینان را از مهمترین رویداد‌های فرهنگی و هنری این خطه کشور عنوان کرد و تقویت این رویداد را عامل مهمی در تقویت فرهنگ غنی کشور دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین امامقلی جعفری روز پنجشنبه در دیدار استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زیربنای تمدنی از فرهنگ نشات می‌گیرد و در همین راستا باید تا می‌توان در برنامه هفتم توسعه زمینه برای تقویت فرهنگ را فراهم کرد.

وی کشور را رنگین‌کمانی از اقوام و فرهنگ‌های مختلف عنوان کرد و افزود: آنچه باعث می‌شود این تنوع قومی در کنار هم شکل گیرد و منسجم باشد اتحاد حول محور نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چه بتوان این انسجام را بین اقوام و ادیان مختلف حفظ کنیم هم‌گرایی، وحدت و انسجام ملی تقویت می‌شود و این مهم را باید از رسالت‌های مهم خود بدانیم.


بیشتر بخوانید


جعفری یکی از مناطق با فرهنگ غنی و فاخر را منطقه زاگرس‌نشین کشور عنوان کرد گفت: هر چه بتوان فرهنگ زاگرس‌نشینان را حفظ و بسط دهیم در حفظ نظام اسلامی کار مهمی انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: زاگرس‌نشینان قومی هستند که هیچ‌گاه دشمن نتوانسته به آن‌ها دست درازی کند و اکنون که جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان بعد از سال‌ها شیوع کرونا آغاز به کار کرده فرصت مناسبی برای تقویت این رویداد مهم فرهنگی و هنری در راستای تقویت فرهنگ زاگرس‌نشینان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.