هزار و ۵۰۰ نفر به تماشای اجرا‌های جشنواره موسیقی زاگرس نشینان نشستند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هزار و ۵۰۰ نفر در دو شب برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی زاگرس نشینان در بروجن به تماشای آثار اجرایی نشستند.

شهرام فرجی گفت: جشنواره موسیقی محلی زاگرس نشینان از عصر سه‌شنبه ۲۰ تیر در فرهنگسرای شهر بروجن کار خود را با اجرای بخش ساز‌های بادی آغاز کرد و در چهارشنبه شب نیز با اجرا‌های مختلف هنرمندان این عرصه ادامه یافت.

وی با بیان اینکه در دو شب برگزاری این جشنواره، هنرمندانی از استان‌های لرستان، هرمزگان، فارس، اصفهان، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به اجرای آثار خود در بخش ساز‌های بادی، کششی و مضرابی و همچنین گروه نوازی و مقام خوانی پرداختند، یادآور شد: با وجود ظرفیت ۵۰۰ نفری سالن اجرا، استقبال عمومی از این جشنواره موجب تکمیل ظرفیت آن در چندین نوبت شد و علاقه‌مندان بسیاری به تماشای اجرای آثار موسیقی محلی نشستند.


بیشتر بخوانید


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین رونمایی از آلبوم جدید کوروش اسدپور استاد آواز بختیاری با عنوان «نیایش کرنا»، برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان بروجنی و برپایی کارگاه‌های ساخت ساز‌های کمانچه، سنتور، تنبور و قلمکاری را از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این جشنواره هنری بیان کرد.

دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی کشور ویژه مناطق زاگرس نشین در پنج بخش به مدت ۲ روز در فرهنگسرای بروجن برگزار شد که بخش رقابتی آن با ۳۲ اجرا به پایان رسید. مراسم اختتامیه این جشنواره عصر روز پنجشنبه ۲۲ تیر با معرفی برترین‌ها برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.