حمایت دستگاه قضایی استان سمنان به فعالیت کارخانه‌ای با ۳۴ اشتغال انجامید

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: با حمایت دستگاه قضایی استان واحد تولیدی پروتئین‌سازی دام و طیور در میامی با اشتغال برای ۳۴ نفر بهره‌برداری شد.

محمدجعفر عبدالهی رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: حمایت از تولید، اشتغال‌آفرینی، مهار تورم و حمایت از سرمایه گذاری از عوامل مهم در جهت رشد و شکوفایی هر منطقه است و این موضوع در بازدید‌ها به منظور احصاء و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی مدنظر قرار دارد.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: موضوع اشتغال و کارآفرینی و حمایت از تولید و سرمایه گذاری به منظور رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد فضای کسب و کار به عنوان یکی از اولویت‌های سند تحول و تعالی قضایی بشمار می‌آید و به مسئولان حوزه‌های قضایی در استان سمنان تاکید شد به صورت جدی و عملیاتی، احصاء مشکلات واحد‌های تولیدی، حمایت‌های قضایی برای ایجاد و راه اندازی آن واحد‌های اقتصادی در دستور کار باشد.

وی افزود: حمایت‌های قانونی از واحد تولیدی پروتئین سازی دام و طیور در شهرستان میامی در شرق استان سمنان نتیجه‌بخش بود و تامین خوراک دام و طیور آن منطقه به مرحله خودکفایی رسیده است.

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۳۴ نفر و تولید روزانه ۱۲۰ تن خوراک دام و طیور در یک شیفت کاری در این واحد تولیدی، اضافه کرد: فعالیت این واحد اهالی منطقه میامی را در تامین مواد مورد نیاز، توانمند و بی‌نیاز از تردد به شهر‌های همجوار کرده است.

وی به حمایت‌های قضایی درمورداینواحد تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: این شرکت در مسیر راه اندازی با مشکلاتی مواجه بود که به مسئولان قضایی میامی تاکید شد مسائل پیش روی آن واحد تولید را شناسایی کنند و حمایت‌های قضایی با طرح در ستاد تسهیل و حمایت از تولید شهرستان تا رفع موانع ادامه یابد.

رییس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: برخی مشکلات از سوی مدیرعامل آن شرکت مطرح و دستورات قانونی لازم برای رفع آن مسائل صادر شد و امید است ضمن افزایش ظرفیت نیروی کار و شیفت‌های تولید محصولات، رونق اشتغال و اقتصاد در منطقه میامی با رشد بیش از پیش همراه شود.

استان سمنان در رفع بیکاری از استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود و اشتغالزایی همواره در دستور کار مقام‌های اجرایی و قضایی استان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.