بیش از هزار نفر از مددجویان زندان زاهدان مشمول امتیازات قضایی شدند

مدیر زندان زاهدان گفت: یک‌هزار و ۶۷ نفر از زندانیان این زندان از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر واجد شرایط امتیازات و ارفاقات قضایی شدند.

  روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، مرتضی پیری اظهارکرد: با تشکیل کمیته مددکاری و اجرای احکام در ذیل ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت در زندان زاهدان تلاش شد تا حلاوت دهه امامت و ولایت به زندانیان و خانواده‌های آنان برسد که در این راستا به ۷۷۶ نفر از زندانیان مرخصی، ۱۱ مورد پایان حبس،۱۴ نفر اشتغال، ۱۵ نفر انتقال، پنج نفر نیمه باز اعطا و ۱۷۲ مورد پابند الکترونیکی، ۴۵ مورد آزادی مشروط، ۳۰ پرونده عفو موردی، ۱۵ مورد انتقال به مراجع قضایی مرتبط پیشنهاد یا ارجاع شد تا مراحل قانونی آن‌ها انجام شود.

وی بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با اجرای زندانبانی اسلامی نه تنها برای اصلاح و بازگشت سعادتمندانه زندانیان به چرخه‌ زندگی، جامعه و کانون خانواده برنامه ریزی می‌شود بلکه تلاش شده از خانواده‌های آنان نیز غفلت نشود.

مدیر زندان زاهدان گفت: حمایت‌های مختلفی در بخش‌های فرهنگی، درمانی و اشتغال از این افراد انجام و حتی در نحوه اجرای مجازات آنان تلاش می‌شود تا به خانواده آنان آسیبی نرسد که اعطای ارفاقات قانونی به همین منظور است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.