رتبه نخست چهارمحال و بختیاری در اجرای نظام هوشمند مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان رتبه نخست اجرای نظام هوشمند مالیاتی در کشور را به خود اختصاص داده است.

حمیدرضا منتظری اظهار داشت: پارسال برای نخستین بار نظام هوشمند مالیاتی در کشور و استان شکل گرفت و مودیان از این طریق مالیات خود را پرداخت کردند.

وی افزود: در اجرای تبصره ماده ۱۰۰ که همان پرداخت مالیات به صورت هوشمند و بدون مراجعه به مراکز مربوطه می‌باشد، در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد به سزایی ثبت شده است.

منتظری اضافه کرد: در این مدت میزان مودیان مالیاتی از ۳۳ هزار نفر به ۵۵ هزار نفر رسیده است که افزایش ۲۰ درصدی اجرای تبصره ماده ۱۰۰ را نشان می‌دهد.

وی گفت: تاکنون ۶۲ هزار نفر از مودیان مالیاتی در سامانه ثبت نام کرده اند.


بیشتر بخوانید


منتظری اظهار داشت: تشکیل کارگروه‌های آموزشی اتاق اصناف برای ارائه آموزش‌های لازم در خصوص نحوه پرداخت مالیات و... در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان عوارض به شهرداری شهرکرد پرداخت شده است و شهرداری به پاس تقدیر از مودیان مالیاتی خیابانی را پس از بهسازی و بازسازی به نام خیابان مالیات نامگذاری کرده است.

منتظری بر تعامل و گفتمان با مودیان مالیاتی تاکید کرد و ادامه داد: مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی موجب ایجاد ارتباط موثر و مثبتی میان کارکنان و مودیان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۱ تير ۱۴۰۲
احسنت