تجلیل از فعالان حوزه عفاف و حجاب در استان یزد

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: در همایش چادر‌های آسمانی از هشت فعال حوزه عفاف و حجاب در استان یزد تجلیل شد.

سردار بهدانی فرد فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در هشتمین همایش چادر‌های آسمانی که همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار شد، گفت: عفاف و حجاب به عنوان دو ارزش در جوامع اسلامی مطرح است و در وصیت نامه شهدا و امام راحل نیز به آن بسیار سفارش شده است.

او افزود: دشمن وقتی در جنگ رو در رو نتوانست اقدامی کند، به جنگ فرهنگی روی آورد تا بتواند بانوان ما را به کشف حجاب تشویق کند.

بهدانی فرد با اشاره به اینکه در زمینه حجاب و عفاف کار‌های خوبی در استان یزد انجام شده عنوان کرد: با تعامل گسترده‌ای که با دستگاه‌ها وجود دارد شاهد نگاه گسترده به مساله عفاف و حجاب هستیم و همه دستگاه‌ها موظفند با برنامه ریزی در این زمینه خدمت رسانی کنند.

فاطمی استاندار یزد نیز در این همایش گفت: دشمن در خصوص عفاف و حجاب با برنامه ریزی کامل و عملیات عظیم و ترکیبی رسانه ای، روحی و روانی وارد عمل شده و ما نباید بدون برنامه عمل کنیم.

 او افزود: در خصوص عفاف و حجاب باید مدل و نقشه راه داشته باشیم و تمامی دستگاه‌ها نیز باید به وظایف خود به درستی عمل کنند.

استاندار یزد تصریح کرد: همه باید در امر تبیین مسئله عفاف و حجاب و اینکه عفاف و حجاب قانون واجب شرعی و سیاسی است تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.