مردم یزد بروز ناهنجاری در مقوله عفاف و حجاب را نمی‌پذیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: استان یزد از دیرباز به تدین و پایبندی به اعتقادات شهره بوده و مردم مومن این خطه بروز ناهنجاری در مقوله عفاف و حجاب را نمی‌پذیرند.

علی اکبر عزیزی معاون استاندار یزد در اولین همایش دبیران و مسئولان عفاف و حجاب شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان یزد گفت: در خصوص مسائل عفاف و حجاب در استان یزد کوتاه نمی‌آییم و کشف حجاب را به هیچ عنوان نمی‌پذیریم.

او افزود: استان یزد از دیرباز به تدین و پایبندی به اعتقادات شهره بوده و مردم مومن این خطه بروز ناهنجاری در مقوله عفاف و حجاب از سوی برخی را قبول نمی‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه امروز ما در یک جنگ تمام عیار ترکیبی قرار داریم اظهار داشت: اگر در این جنگ درک صحیحی از آن نداشته باشیم موفق نمی‌شویم و در جنگ عفاف و حجاب کسی به تلفات آن افتخار نمی‌کند.

عزیزی ادامه داد: در خانواده‌ای که مادر خانواده چادری است و دختر خانواده اقدام به کشف حجاب می‌کند این خانواده یک خانواده شکست خورده است که اثرات آن در زندگی آینده فرزندش هویدا می‌شود و این نتیجه عدم درک صحیح و ضعف مبانی دینی و اعتقادی است.

او با اشاره به این مطلب که تعطیلی هشت ساله معاونت پرورشی موجب خسارت به بنیه اعتقادی دانش آموزان و دانشجویان شده گفت: هر چند آموزش و پرورش در سالیان گذشته از امر پرورش غفلت کرده، اما در خانواده‌ای که تدین قوی و ریشه دینی وجود داشته باشد فرزندان از گزند دشمنان درامان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
متاسفانه در جنگ ترکیبی با محافظه کاری و تردید مسئولین دشمن در حوزه کشف حجاب موفقیتهایی داشته در بدبین کردن مردم توفیقاتی داشته ولی خیلی از مسئولین دو دل با ترس از فضای مجازی و.... وظیفه قاطع وجدیی نداشتند بغیر از پلیس که آنهم محدود شد.
وای بحال ما در برابر خون شهدا