مدیرعامل آبفای استان ایلام:

آب مشترکین پر مصرف قطع می‌شود

مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: آب مشترکان پر مصرف قطع و برای آن‌ها جریمه‌های سنگین در نظر گرفته می‌شود.

پرویز ناصری، مدیرعامل آبفای استان ایلام با اشاره به کمبود آب و لزوم حفظ و حراست از منابع در دسترس، از تشکیل پلیس آب در ایلام خبر داد وگفت: وظیفه اصلی پلیس آب هشدار به هدر رفت آب در بخش‌های مختلف و تذکر به مشترکین پرمصرف به منظور رعایت الگوی مصرف است.

وی با بیان اینکه پلیس آب، در قالب چند اکیپ با بهره‌گیری از نیرو‌های داخلی تشکیل شده که روزانه بازدید‌هایی از اماکن پرمصرف و بدمصرف خانگی و غیرخانگی دارند، اظهار داشت: مصرف بی رویه آب در شهرستان ایلام از سوی برخی مشترکان باعث تشکیل پلیس آب شد تا با گشت زنی، با متخلفان برخورد قانونی شود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: از هم استانی‌های گرامی می‌خواهیم، کمبود آب را به عنوان دغدغه خود دانسته و خادمین خود را در مجموعه آبفای استان یاری نمایند.

وی تاکید کرد: نظارت و شناسایی مشترک‌های پرمصرف شامل مشترکان مسکونی و غیرمسکونی، اداره‌ها، نهاد‌های دولتی و غیردولتی و مراکز تجاری از دیگر وظایف این نیرو‌ها است.

مدیرعامل آبفای استان ایلام در پایان با بیان اینکه در این طرح گروه‌های پلیس آب با آرم و تابلو مشخص این شرکت فعالیت خواهند داشت، گفت:امید است با همکاری همه‌جانبه مشترکان، در بهبود و اصلاح الگوی مصرف از وضعیت موجود گذر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.