معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه خط انتقال آب چاه‌های دشت محسن به مهران

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: خط انتقال آب چاه‌های دشت محسن به مخازن ذخیره و پایانه مرزی مهران ۶۵ درصد پیشرفت دارد.

امیر باقی، معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به ابعاد پروژه اجرای خط انتقال آب چاه‌های محسن آب به مخازن ذخیره شهر مهران و پایانه مرزی گفت: با هدف افزایش ظرفیت انتقال آب شهر مهران و پایانه مرزی جهت خدمات رسانی بهتر و بیشتر و تداوم تامین آب در اربعین حسینی امسال، این پروژه با مبلغ پیمان بیش از ۲۴ میلیارد ریال تعریف شد که هم اکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی مدت اجرای پروژه را سه ماه برشمرد و افزود: این پروژه به طول ۳۵۰۰ متر خط انتقال فولادی به قطر ۵۰۰ میلی متر است که تا کنون نقشه برداری، پیاده کردن مسیر و حفاری کانال به طول ۳۵۰۰ متر، ریسه کردن لوله به طول ۳۰۰۰ متر، جوشکاری لوله به طول تقریبی ۲۰۰۰ متر و لوله گذاری بدون پوشش به طول تقریبی ۱۵۰۰ متر انجام پذیرفته است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: طبق برنامه زمان بندی شده، امیدواریم با تزریق به موقع اعتبارات، این پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران اربعین حسینی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.