اختتامیه‌ی رزمایش قرآنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

رزمایش قرآنی نیروی دریایی ارتش، صبح امروز در مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با معرفی ۳۶۰ فعال قرآنی برتر به کار خود پایان داد.

دبیر رزمایش قرآنی اداره‌ی عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ازتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره با چگونگی برگزاری این رزمایش فرهنگی گفت: ارتقاء ابعاد فرهنگی و اعتقادی کارکنان و خانواده‌های بزرگ نیروی دریایی و نیزبازنشستگان نیروی دریایی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش است، که همزمان با دهه‌ی امامت و ولایت به میزبانی مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت برگزار شد.

ناخدایکم رضا اژدر با بیان اینکه در رزمایش قرآنی نیروی دریایی ارتش بیش از هزار نفر از خانواده‌ی بزرگ نداجا شرکت داشتند، افزود: امروز در مراسم اختتامیه‌ی از ۳۶۰ نفر برگزیده و فعال قرآنی یگان‌های تابعه‌ی نیروی دریایی قدردانی شد.

رییس اداره‌ی عقیدتی سیاسی نیروی دریایی کشور نیز در این مراسم به نقش قرآن در رشد و اعتلای جامعه‌ی اسلامی اشاره و تصریح کرد: عمل به نسخه‌ی شفابخش این کتاب آسمانی، مستلزم آگاهی و آشنایی با مفاهیم ارزشمند قرآن مجید است و برگزاری این رزمایش در توسعه و ترویج محافل قرآنی و کمال انسان در جامعه را به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی - قرآنی اداره‌ی عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ، گفت: در ۶ ماه گذشته نخستین مدرسه‌ی شبانه روزی قرآن کریم ویژه‌ی کارکنان نیروی دریایی در بندرعباس راه اندازی شده و در این مدت ۳۰ نفر از دانش آموزان این مدرسه ۱۵ جزء از قرآن کریم را حفظ کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.