نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری:

خدمات دولت برجسته شود

حسینی‌بوشهری گفت: خدمات دولت باید برجسته شود تا دشمن نتواند حلاوت تلاش مسئولان را در کام مردم تلخ کند.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رسانه‌ها اقدامات انجام شده را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند و نباید اجازه داد این اقدامات نادیده گرفته شود هر چند معتقدیم که مشکلاتی هم در جامعه وجود دارد.

وی افزود: دشمنان با ایجاد یأس و ناامیدی به دنبال قطع رابطه میان مردم و نظام هستند، پس شایسته است هر شخصی در هر لباس و جایگاهی که قرار دارد برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، جهاد تبیین انجام دهد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اصحاب رسانه روایت‌ها را باید به موقع و صحیح به مخاطب منتقل کنند تا رسانه‌های بیگانه نتواند خوراک خبری دروغ به مردم تحویل دهد.

حسینی بوشهری ادامه داد: گاهی اوقات در انتشار به موقع واقعیت‌ها غفلت می‌شود و سلیقه‌های شخصی معیار قرار گرفته می‌شود که این موضوع امری اشتباه است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان عنوان کرد: صدا و سیما ابزار انتقال است و تولید و گزارش‌ها باید از افراد صادق دریافت و منعکس شود تا اعتماد مردم دچار خدشه‌ نگردد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت معرفی استان بوشهر در سطح ملی با یک کارکرد ویژه گفت: نسل جوان استعداد و خلاقیت فراوانی دارد باید با رفتن به سراغ این افراد، آنها را تبدیل به چهره ملی کرد.

حسینی بوشهری بیان کرد: صدا و سیمای مرکز بوشهر چهره‌های دارای تخصص و تعهد این استان را در سطح ملی معرفی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.