ایمانیه:

مدیران فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمارند

استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیران باید فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم را غنیمت شمارند، گفت: باید قدر این فرصتی که خداوند برای ما فراهم کرده را بدانیم چرا که این ایام به سرعت طی می‌شود.

محمد هادی ایمانیه در کارگاه آموزشی توسعه و فرهنگ علوی با رویکرد نشر مفاهیم و ارزش‌های حکومت داری از سیره امیرالمؤمنین (ع) ویژه دهیاران و بخشداران استان فارس گفت: امیرکبیر سه سال بیشتر صدارت نکرد، اما نامش ماندگار شد و امام علی (ع) که افتخار حکمرانان عالم است چهار سال و ۹ ماه خلافت کرد و اکثر آن نیز درگیر جنگ صفین و نهروان و جمل و سایر درگیری‌هایی که توسط کسانی عدالت علی (ع) را برنتابیدند بود، اما ماندگار شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: حتی امروز سازمان یونسکو نامه امام علی خطاب به مالک اشتر را به عنوان بهترین منشور حکومتی منتشر کرده است.

ایمانیه گفت: آن خطبه‌ها و نامه‌های حضرت همه برای ما مدیران است، امروز همه ما باید نامه امام به مالک را مکرر بخوانیم و اگر به همه آن هم نمی‌توانیم به قسمتی از آن عمل کنیم و اطمینان داشته باشیم که ایران عزیز ما آباد و تبدیل به همان مدینه فاضله‌ای که منتظر ظهور حضرت حجت هستیم خواهد شد.

او گفت: امیدوارم در جای جای استان توسط دهیاران یک حکومت کوچک علوی پیاده شود و قطره قطره تلاش‌ها در این راه به دریایی از اجرای حکومت و عدالت علوی و الگویی برای سایر نقاط کشور تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار